Grb Kikinde

Aktuelno

Budite informisani...

„Sistem 48“ unapredio komunikaciju između lokalne samouprave i građana

Datum: 05.12.2011.

05.12.2011.

Otkako se pre pet meseci Kikinda pridružila grupi desetak opština i gradova u kojima funkcioniše „Sistem 48“, građani su od nadležnih iz lokalne samouprave dobili 450 odgovor na postavljena pitanja. Nakon dvomesečnog eksperimentalnog rada,  koje je započelo 1. jula, sistem je početkom septembra zvanično pušten u rad. U tom periodu pristiglo je više od  500 pitanja, koja su prosleđena pravnoj službi, sekretarijatima i inspekcijama SO Kikinda, ali i javnim preduzećima. „Sistem 48“ jedan od najboljih puteva unapređenja komunikacije između lokalne samouprave i građana- kaže načelnik Opštinske uprave Branko LJuboja, i podseća da, pre svega, komunalni problemi mogu da se postave telefonom, elektronskim pismom ili lično na šalteru „Sistema 48“ koji se nalazi u Uslužnom centru:


-Ovaj projekat osmišljen kako bi u najkraćem vremenskom periodu stigao odgovor o tome šta će biti preduzeto, a ne da konkretan problem bude rešen za dva dana. U početku je bilo malo nedoumica jer su neki građani mislili da „Sistem 48“ rešava probleme za dva dana, što je praktično nemoguće. Cilj je da se problem evidentira i da se, za 48 sati, odgovori šta će biti preduzeto Projekat „Sistem 48“ u Kikindi, ocenjen je kao jedan od najboljih u Srbiji. Stalna konferencija gradova i  opština ga je pohvalila. Navodi ga kao primer dobre prakse -podvlači LJuboja.
U proteklom periodu najviše pitanja i prijava građana- 147  uputili su Komunalnoj inspekciji, dok se 99 odnosilo na JP „Direkcija za izgradnju grada“. Interesantno je da su evidentirana ssvega četiri pritužbe na kvalitet daljinskog grejanja i rad JP „Toplana“:. Vrednost ovog projekta, koji je finansiran od strane Evropske unije, iznosi nešto više od 110.000 evra. Građani svoje probleme mogu da prijave na telefon
30-60-60 po ceni lokalnog poziva, ili emailom na  48sati@kikinda.org.rs .

 

Nazad