Grb Kikinde

Aktuelno

Budite informisani...

Opština podstiče stvaranje brendirane turističke ponude

Datum: 13.02.2015.

Sekretari sekretarijata za Zaštitu životne sredine i Lokalni ekonomski razvoj i turizam Miroslava Krnić i Saša Tanackov, organizovali su sastanak sa vlasnicima restorana, štamparija, radionica za izradu suvenira i vlasnicima smeštajnih kapaciteta. Učešće u diskusiji o boljoj turističkoj promociji Kikinde i intenzivnijoj afirmaciji prepoznatljivih brendova poput sova, mamuta, suvače i ludaje, uzeli su i predstavnici Udruženja preduzetnika, turistički radnici, Narodni muzej... Predočena je ideja da restorani u svojoj gastronomskoj ponudi imaju "Mamutsku šniclu", "Mamutsku pljeskavicu ili ćevape", a poslastičarnice "Sova voćni kup":

-Dobro bi bilo da manji proizvođači konditorskih proizvoda prave medenjake ili čajno pecivo u obliku sove, mamuta ili ludaje... Spremni smo da u strogom centru obezbedimo lokala, u kome će biti omogućena prodaja različitih suvenira i rukotvorina po sistemu komisione prodaje. Na taj način će naš grad konačno imati vidljivu i svima dostupnu prodavnicu suvenira – ukazao je Tanackov.

Oba sekretarijata su spremna da koordiniraju sa svim relevantnim činiocima u gradu na stvaranju jedinstvene turističke ponude u vidu jednodnevnih ekskurzija za učenike osnovnih škola i da takvu ponudu plasiraju, pre svega, na turističkom tržištu Vojvodine, grada Beograda, Šumadije i Mačve. To će učiniti već za predstojeću školsku godinu.

U razgovoru sa prisutnima usvojena je ideja o potrebi stvaranja Turističkog info centra u gradu, ali i obuci mladih sugrađana za poslove lokalnih turističkih vodiča.

Predlaženo je i da jedno od prepoznatljivosti našeg grada postane narandžasta boja, boja ludaje, i da sportski klubovi, koji u svom nazivu imaju ime Kikinde, imaju obaveznu garnituru dresova narandžaste boje.

Nazad