Grb Kikinde

Aktuelno

Budite informisani...

Kikinda prepoznala značaj velike ekološke kampanje

Datum: 02.11.2016.

 Dečije igralište u centru grada je za vrlo kratko vreme postalo omiljeno stecište najmlađih Kikinđana i njihovih roditelja. Tobogan, klackalice, i ostale rekvizite za igru i razonodu, darovali su SBB, United Group Fondacija i Total Tv, u okviru velike ekološke kampanje „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“:

-Ovo je jedan od šesnaest parkova koje smo postavili širom Srbije. Osim u Kikindi, dečiji park smo darovali i malim Mokrinčanima-izjavila je Jovana Lukić, direktorica korporativnih komunikacija kompanije SBB.

Ovu ekološku kampanju je bezrezervno podržala lokalna samouprava. Milivoj Linjački, član GV za komunalnu infrastrukturu, naveo je da su opredelili lokaciju u centru grada kod nove fontane.

Nazad