Grb Kikinde

Актуелно

Будите информисани...

Позитивни помаци рада у служби пацијената

Датум: 25.10.2012.

Нова организација рада специјалистичких амбуланти и модел заказивање пацијената, одлазак на специјализацију троје лекара и набавка 300 комлета постељине, само су неки од конкретних позитивних помака током последња два месеца, откако Општом болницом руководи нов менџмент на челу са в.д. директора др Миланом Митрићем.

Консолидовање нагомиланих дугова, набавка нових апарата, пружање врхунских медицинских услуга пацијентима и боља комуникација са њима, најважнији су задаци новог руководства ове здравствене установе- подвлачи заменик директора др Јован Јаконић и најављује да ће болница ускоро располагати новим апаратима: дигиталним рендгеном, стерилизатором и ултразвуком. Новина је и рад специјалистичких амбуланти и у поподневним сатима:

-Хирурзи и неуролози раде сваког поподнева, психијатрија и ортопедија уторком. Средом поподне ради се у амбулантама урологије и ОРЛ. Након месец дана проценићемо да ли је нова организација дала добре резултате. У току је реконструкција Порођајног одељења.

Изменили смо начин заказивања прегледу у специјалистичким амбулантама психијатрије, неурологије и интерне медицине. Схватили да смо да су због великог броја пацијентата наведене амбуланте постале својеврсно „уско грло“-каже др Јаконић.

Пацијенти сада преглед могу да се закажу лично од 12 до 14 сати у просторији код болничке библиотеке. Уколико им је лакше, прегледе у специјалистичким амбулантама то могу да учине и телефоном, и то од 10 до 12 сати на 423-537 или 062 884-72-00.

Болница и даље не располаже довољним бројем јастука, душека, покривача и пиџама, али менаџмент очекује да ће им у решевању тог проблема помоћи локална самоуоправа.
 

Двадесетак грађана изложило проблеме заменици покрајинског омбудсмана

Датум: 24.10.2012.

Грађани општине Кикинде добро су упознати са надлежностима покрајинског омбудсмана, и могућностима да слободно могу да изложе своје проблеме. Сматрам да је едукација грађанки и грађана Војводине у том погледу и даље неопходна- оценила је данас приликом посете нашем граду заменица покрајинског омбудсмана Ева Вукашиновић. У Услужном центру она је разговарала са двадесетак грађана и саслушала њихове проблеме:

-Узето је једанаест претставки на записник. Особама које су нам изложиле проблем и доставиле непотпуну документацију, објаснили смо како могу да нас контактирају и доставе фотокопије недостајућих докумената. Доминирали су притужбе на комуналну делатност, заштиту човекове околине, односно грађевинарство и урбанизам. Притужбе и проблеми који су нам предочени у Кикинди не разликују се много од оних које нам упућују житељи из осталих крајева Војводине-рекла је Вукашиновић и подсетила да грађанке и грађани могу да се покрајинском омбудсману обрате телефоном или упуте писмену представку.

У Културном центру Кикинда, заменица покрајинског омбудсмана и њени сарадници су на трибини „Зашто нам је потребам омбудсман“ присутнима појаснили како могу да остваре и заштите своја права у оквиру постојећег правног и институционалног система у АП Војводини, односно Републици Србији.

Почетком новембра лицитације за државно пољопривредно земљиште

Датум: 23.10.2012.

Јавно надметање за давање у закуп пољопривредног земљишта у државној својини у другом кругу, одржаће се 6. и 7. новембра у Свечаној сали Општине Кикинда. Лицитације за катастарске општине Банатско Велико Село, Наково, Кикинда и Банатска Топола заказане су за 6. новембар. Сутрадан су планирана јавна надметања за катастарске општине Башаид, Сајан, Иђош и Мокрин.

Заинтересовани могу до 2. новембра да поднесу неопходну документацију:

  • формулар за пријављивање (попуњен у целости и потписан)
  • доказ о уплати депозита
  • оверену фотокопију личне карте за физичка лица, односно извода из привредног регистра (не старији од шест месеци до дана објављивања огласа) за правна лица,
  • важећи извод из Регистра пољопривредних газдинстава,

Формулар пријаве и адресиране коверте, односно штампане налепнице са адресом општине, могу да се преузму сваког радног дана на писарници Услужног центра. Потребно је да се понуђач благовремено упозна са садржајем формулара пријаве.

Благовременим ће се сматрати све пријаве које стигну у писарницу Општинске управе Општине Кикинда до наведеног рока.Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се разматрати.

Право учешћа на јавном надметању за давање у закуп пољопривредног земљишта у државној својини, имају правна и физичка лица која су уписана у Регистар пољопривредних газдинстава.Увид у рафички преглед катастарских парцела по катастарским општинама и списак парцела по формираним јавним надметањима које је предмет издавања у закуп, може да се извршити у згради Општине Кикинда, канцеларија бр.11 сваког радног дана између 12 и 15 сати.
 

Увид у бирачки списак лично или електронским путем

Датум: 23.10.2012.

У складу са одлуком председнице Скупштине општине Кикинда Ђурђине Јеринкић да се 9. децембра одрже избори за председнике Месних заједница, из Општинске управе подсећају грађане да могу да обаве увид у бирачки списак.

Упис, брисање, исправку или допуну бирачког списка могуће је извршити сваког радног дана од 8 до 15 сати у згради Скупштине општине Кикинда, канцеларија бр. 38, а у осталим насељеним местима у просторијама мeсних канцеларија . Посебно се обавештавају лица која закључно са 9. децембром или тог дана стичу пунолетство, да могу да буду уписани у бирачки списак.

Позивају се да Општинској управи поднесу захтев за упис, брисање, исправку или допуну бирачког списка уз прилагање потребних доказа. Општинска управа доноси решење у року од 24 сата од дана пријема захтева.

До 23. новембра када ће бити закључен, могуће су промене у бирачком списку.
Увид у тај документ може да се изврши и електронским путем на званичној интернет страници општине www.kikinda.org.rs.
 

Ово су резултати сто дана рада актуелне власти

Датум: 22.10.2012.

Владајућа коалиција у овом саставу функционише стабилно. Оног мометна када нека политичка групација обезбеди већину од двадесет или више одборника, нека закаже седницу локалног парламента и промени администрацију. До тада желимо да радимо наш посао. Постаје већ депласирано да се сваког дана прича о прекомпоновању власти - поручио је поводом сто дана рада актуелне власти председник општине Саво Добранић.

Конференцији за новинаре на којој је Добранић сумирао учинак рада локалне самоуправе у претходних сто дана и најавио реализацију неких инфраструкурних пројеката присуствали су представници коалиционих партнера Демократске странке: Милош Латиновић (СПС), Ђурђина Јеринкић (ЛСВ), Шандор Талпаи (СВМ), Маринко Томић (ЈС) и Драган Страјнић (СДПС).
На питање да ли је тачно да председник кикиндских социјалиста и актуелни састав ОО СПС не желе да раскину коалицију са садашњим партнерима по цену смене, Латиновић је одговорио да то не зависи од њега лично и Општинског одбора:

- О смени општинске власти одлучују одборници, а не Милош Латиновић који је заменик председника општине и нема одборнички мандат. Сви одборници СПС чланови су Извршног одбора- појаснио је Латиновић.

У претходних сто дана, локални парламент заседао је три пута. Четврта седница Скупштине општине најављена је за петак. У овом периоду одржано је четртнаест седница Општинског већа, а све одлуке донете су консензусом. Говорећи о досад обављеним пословима, Добранић је рекао да је завршена санација коловоза у улицама Стевана Сремца, Браће Средојев, Шабачкој, Великом и Малом бедему. Окончано је зацевљење кишне канализације , изградња тротоара и расвете у улици Светосавска:

- Изграђена је око 600 метара дуга пешачке стазе, од улице Николе Пашиће до последњих кућа на излазу из града према Мокрину. Осим стазе рађени су попречни пролази, а постављена је и јавна расвета која би наредних дана требало да буде стављена у функцију. У улицама Чанадска , Шабачка, Рускоселски пут и делу Малог бедема окончана је реконструкција кишне и фекалне канализације и дела гасовода. На основу скопљених уговора сви планирани послови у вези са изградњом око 120 нових прикључака су окончани. Завршени су радови на фекалној канализацији и делимичној санацији водовода у Радничкој и улици Милоша Остојина. Вредност тих радова била је око 23, 5 милиона динара. У односу на планирана средства остварена је уштеда од 9,5 милиона динара- набројао је Добранић и додао да је завршена пројектна докумантација за фекалану канализацију у улицама: Србобранска, Барска, Виноградска, Југовићево сокаче, Теремијски друм и Николе Тесле.

Добранић је најавио да се до краја месеца очекује асфалтирање улице Кумановска , и изнео уверење да након комплетне реконструкције она неће моћи да се препозна:
-Значајно и то што смо постали власници некадашње касарне „Серво Михаљ“. На тај начин општина Кикинда добила је добро опремљену, евентуалну, будућу индустријску зону, или простор у који може да се усели нека трговинска кућа. О плановима за „Терин“ музеј и колеџ , јавност је већ обавештена. Планирамо отварање пољопривредно радне зоне. Интензивно радимо на привлачењу страних инвестиција. Током прошле недеље разговарали смо са представницима интернационалном компанијом „ЛИДЛ“, која је заинтересована за пословање у Кикинди. У добром правцу теку и разговори у вези са финансирањем изградње фабрике воде. Након доношења одлука Скупштине општине о емитовању муниципалних обвезница, кредитне аранжмане понудиле су немачка КФВ банка, али и Европска и Светска банка- рекао је Добранић.
Председник општине похвално се изразио о раду Опште болнице након промена на руководећој функцији, и оценио да је в.д. директора др Милан Митрић, за кратко време, са својим тимом значајно унапредио рад те установе . Oбећао je да ће локална самоуправа настојати да и даље помаже рад болнице куповином неопходне опреме и инструмената:

-Успели смо да у сарадњи са „Србијагасом“ издејствујемо повољнију цену гаса за нашу „Топлану“ која је око 30 одсто нижа у односу на претходни период. Уз уштеде и рационализацију, то би требало да буде довољан замајац за консолидацију тог јавног предузећа- казао је он.
Председник општине похвалио је организацију 27. „Дана лудаје“ , и оценио да је ова туристичка манифестација у правом светлу представила Кикинду бројним домаћим и иностраним гостима.