Grb Kikinde

Актуелно

Будите информисани...

„Систем 48“ унапредио комуникацију између локалне самоуправе и грађана

Датум: 05.12.2011.

05.12.2011.

Откако се пре пет месеци Кикинда придружила групи десетак општина и градова у којима функционише „Систем 48“, грађани су од надлежних из локалне самоуправе добили 450 одговор на постављена питања. Након двомeсечног експерименталног рада,  које је започело 1. јула, систем је почетком септембра званично пуштен у рад. У том периоду пристигло је више од  500 питања, која су прослеђена правној служби, секретаријатима и инспекцијама СО Кикинда, али и јавним предузећима. „Систем 48“ један од најбољих путева унапређења комуникације између локалне самоуправе и грађана- каже начелник Општинске управе Бранко Љубоја, и подсећа да, пре свега, комунални проблеми могу да се поставе телефоном, електронским писмом или лично на шалтеру „Система 48“ који се налази у Услужном центру:


-Овај пројекат осмишљен како би у најкраћем временском периоду стигао одговор о томе шта ће бити предузето, а не да конкретан проблем буде решен за два дана. У почетку је било мало недоумица јер су неки грађани мислили да „Систем 48“ решава проблеме за два дана, што је практично немогуће. Циљ је да се проблем евидентира и да се, за 48 сати, одговори шта ће бити предузето Пројекат „Систем 48“ у Кикинди, оцењен је као један од најбољих у Србији. Стална конференција градова и  општина га је похвалила. Наводи га као пример добре праксе -подвлачи Љубоја.
У протеклом периоду највише питања и пријава грађана- 147  упутили су Комуналној инспекцији, док се 99 односило на ЈП „Дирекција за изградњу града“. Интересантно је да су евидентирана ссвега четири притужбе на квалитет даљинског грејања и рад ЈП „Топлана“:. Вредност овог пројекта, који је финансиран од стране Европске уније, износи нешто више од 110.000 евра. Грађани своје проблеме могу да пријаве на телефон
30-60-60 по цени локалног позива, или емаилом на  48sati@kikinda.org.rs .

 

Назад