У Полицијској
управи у Кикинди и у осталим полицијским станицама у Севернобанатском округу током
фебруара требало би да буде монтирана најсавременија телефонска централа са двојезичним
говорним аутоматом. Постојећа централа са бројем телефона 23-510 стара је 30 година
и након што је пре пет месеци ударио гром отежано ради . Вршилац дужности шефа одсека за везу и криптозаштиту
Полицијске управе у Кикинди Александар Савковић истакао је да је И пре овог инцидента
планирана нова центра:
-Грађани ће позивати нове бројеве централе који ће се знати након монтаже, а систем ће функционисати на српском и мађарском језику. Основне информације грађани ће добијати избором одређених тастера на телефону. За суграђане који не владају технолошким новинама И за оне који немају тонско бирање постојаће опција систем ће их пребацивати на оператера.
Стара централа имала је седам улазно – излазних линија и примала је 300 позива дневно. Нова централа, марке Алактел, има 30 линија и прати најсваременију технологију комунаикације. Истовремено ће бити монтиран и нови уређај у урегнтним сервисима полиције и ватрогасне службе на бројевима 92 и 93. Биће омогућена идентификација позиваоца где ће поред броја са којег се зове одамах бити познато име и презиме И адреса са које је стигао позив. Аутоматски ће се обаваљати снимање комплетног телефонског разговара. Идентификацијом ће се смањити број лажних дојава, а снимање ће омогућити и унутрашњу контролу полицијских службеника. Оваква опрема постоји само у Београду, а кошта 4,5 милиона динара. Половину средстава обезбедиле су локалне самоуправе округа, а половину Министарство унутрашњих послова.