Grb Kikinde

Актуелно

Будите информисани...

Општина подстиче стварање брендиране туристичке понуде

Датум: 13.02.2015.

Секретари секретаријата за Заштиту животне средине и Локални економски развој и туризам Мирослава Крнић и Саша Танацков, организовали су састанак са власницима ресторана, штампарија, радионица за израду сувенира и власницима смештајних капацитета. Учешће у дискусији о бољој туристичкој промоцији Кикинде и интензивнијој афирмацији препознатљивих брендова попут сова, мамута, суваче и лудаје, узели су и представници Удружења предузетника, туристички радници, Народни музеј... Предочена је идеја да ресторани у својој гастрономској понуди имају "Мамутску шницлу", "Мамутску пљескавицу или ћевапе", а посластичарнице "Сова воћни куп":

-Добро би било да мањи произвођачи кондиторских производа праве медењаке или чајно пециво у облику сове, мамута или лудаје... Спремни смо да у строгом центру обезбедимо локала, у коме ће бити омогућена продаја различитих сувенира и рукотворина по систему комисионе продаје. На тај начин ће наш град коначно имати видљиву и свима доступну продавницу сувенира – указао је Танацков.

Оба секретаријата су спремна да координирају са свим релевантним чиниоцима у граду на стварању јединствене туристичке понуде у виду једнодневних екскурзија за ученике основних школа и да такву понуду пласирају, пре свега, на туристичком тржишту Војводине, града Београда, Шумадије и Мачве. То ће учинити већ за предстојећу школску годину.

У разговору са присутнима усвојена је идеја о потреби стварања Туристичког инфо центра у граду, али и обуци младих суграђана за послове локалних туристичких водича.

Предлажено је и да једно од препознатљивости нашег града постане наранџаста боја, боја лудаје, и да спортски клубови, који у свом називу имају име Кикинде, имају обавезну гарнитуру дресова наранџасте боје.

Назад