Grb Kikinde

Актуелно

Будите информисани...

Стручни скуп у Културном центру: „Јачање компетенција наставника музичке културе у основној школи“

Датум: 07.12.2024.

Културни центар Кикинда, у сарадњи са Удружењем наставника музичке културе Србије, по први пут је организовао акредитовани стручни скуп, односно конференцију под називом "Јачање компетенција наставника музичке културе у основној школи". На скупу је учествовало више од 50 наставника музичке културе из наше земље, а присутне је поздравила Маријана Мирков, чланица Градског већа.


''Едукација просветних радника од велике ја важности у овом сучају оних који се баве музичком културом која је изузетно важна грана. Ученици понекад можда нису ни свесни колико је музичка култура важна у њиховом образовању и стварању њихове личност јер музика није само описмењавање на музичком нивоу него целокупног тела и душе. Град Кикинда увек ће подржати овакве програме који за циљ имају да едукују просветне раднике како би стечено знање пренели на што бољи начин и нашим ученицима дали што боље знање'', поручила је Маријана Мирков.


Процењено је да је значај рада са децом у млађим и најмлађим узрастима изузетно важан што се тиче каснијег музичког школовања и њиховог образовања:


''Сазнања су да у ствари те прве музичке кораке деца стичу у вртићима, да би касније дошли у основне школе и са наставницима ра даље и да њиховим радом упознају свој таленат и оно чиме желе да се баве и колико могу свој таленат да унапреде'', додао је Марко Марковљев, В.Д,. директора Културног центра Кикинда.


Семинар је тако конципиран да буду обухваћени сви аспекти рада за наставнике музичке културе у основним школама:


''Први пут смо се захваљујући Културном центру окупили у Кикинди, дошли су нам наставници из целе Србије, који су иначе координатори својих округа. Музика је нешто што лечи, а на нама је да научимо децу да распознају квалитет од кича'', надовезала се Александра Станковић, председница струковног Удружења наставника музичке културе Србије.


Једно од предавања био је и модел комуникације у школском хору:


''Руководећи се моделима који већ постоје у комуникацији, осмислила сам модел извођења музике певањем, тачније вербални и невербални начин комуникације који се догађа током припремања хора и извођења композиција. Жеља ми је да полазници хора суштину схвате из другачијег угла, да постоји преткомуникација, комуникација и посткомуникација'', додала је проф. др Биљана Јеремић, главни предавач.
 

Назад