Datum: 25.07.2014.
Na 26.sednici Opštinskog veća detaljno su razmatrani Izveštaji o poslovanju JP „Direkcija za izgradnju grada“ Kikinda, JP „Opštinska stambena agencija“ Kikinda, JKP „6.oktobar“ Kikinda, JP „ Toplana“ Kikinda, JP „ Autoprevoz“Kikinda, JP „ Informativni centar Kikinda, JP „ Gradsko zelenilo i pijaca“ Kikinda, kao i Izveštaj o poslovanju Javne agencije za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda za period 01.01.-30.06.2014.godine.
Na osnovu dostavljenih Izveštaja o finansijskom poslovanju svih javnih preduzeća za period 01.01.-30.06.2014.godine Opštinsko veće je prihvatilo iste sa predlogom Skupštini da ih ne usvoji zbog nedovoljno ostvarenog obima poslovanja i iskazanih efekata.
Veće je razmatralo i prihvatilo Izveštaj o izvršenju Odluke o budžetu opštine Kikinda za period 01.01.-30.06.2014. godine. Ukupni prihodi i primanja za period 01.01.-30.06.2014. godine ostvareni su u iznosu od 872.539.225,37 dinara. Ukupni rashodi i izdaci za period 01.01.-30.06.2014. godine ostvareni su u iznosu od 861.885.554,39 dinara sa početnim stanjem. Osnov za podnošenje ovog izveštaja skupštini lokalne vlasti i Opštinskom veću je: Zakon o budžetskom sistemu ( „Sl.list RS“br.54/09, 73/2010, 101/2010, 101/2011, 93/2012, 62/2013, 63/2013-ispr. i 108/2013 - član 76).
Takođe, razmatrane su i prihvaćene izmene i dopune programa poslovanja JP „ Direkcija za izgradnju grada“ Kikinda, JP „ Opštinska stambena agencija“ Kikinda i Javna agencija za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda za 2014.godinu. Druge Izmene i dopune programa poslovanja JP „Direkcija za izgradnju grada“ Kikinda za 2014. godinu usledile su nakon sagledavanja realizacije prihoda i rashoda u predhodnih šest meseci, pri čemu smo usled smanjenog priliva sredstava u budžet Opštine suočeni sa činjenicom da se određene investicije ne mogu realizovati u ovoj godini. Drugom izmenom i dopunom programa poslovanja JP «Direkcija za izgradnju grada» Kikinda za 2014. godinu ukupna sredstva u iznosu od 542.883.200 dinara se smanjuju na 476.594.264 dinara. Sva sredstva su planirana iz sredstava budžeta opštine Kikinda.Izmenama i dopunama programa poslovanja JP Opštinska stambena agencija Kikinda za 2014. godinu ukupni prihodi i rashodi preduzeća smanjuju se sa 151.784.050 dinara na 110.003.512 dinara.Izmenama i dopunama programa poslovanja Javne agencije za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda za 2014. godinu ukupni prihodi i primanja kao i rashodi i izdaci Javne agencije za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda koji su planirani u iznosu od 81.775.062 dinara se povećavaju na 87.185.000 dinara. Od toga planirani prihodi i rashodi iz budžeta se povećavaju sa 76.165.062 dinara na 82.185.000 dinara a planirani prihodi i rashodi iz ostalih prihoda se smanjuju sa 5.610.000 dinara na 5,000,000 dinara.
Utvrđen je predlog Odluke o izmenama i dopunama Odluke o budžetu opštine Kikinda za 2014. god. i upućuje se Skupštini opštine Kikinda na razmatranje i usvajanje.
Članovi Veća su utvrdili predloge Odluka o utvrđivanju mesečne naknade za rad imenovanim članovima nadzornog odbora JP „Opštinska stambena agencija“ Kikinda , „Direkcija za izgradnju grada“ Kikinda i JKP „ 6.oktobar“ („Službeni list opštine Kikinda“ br. 42/2013), član 2. menja se i glasi:„Naknada iz člana 1. ove Odluke utvrđuje se u visini od 18.000,00 dinara za predsednika odnosno 13.500,00 dinara za članove, u neto iznosu.“Utvrđeni su i predlozi Odluka o utvrđivanju mesečne naknade za rad imenovanim članovima nadzornog odbora JP „Toplana“ Kikinda, JP „ Autoprevoz“ Kikinda i JP „Gradsko zelenio i pijaca“ Kikinda („Službeni list opštine Kikinda“ br. 42/2013), član 2. menja se i glasi: „Naknada iz člana 1. ove Odluke utvrđuje se u visini od 13.500,00 dinara za predsednika odnosno 10.800,00 dinara za članove, u neto iznosu.“Utvrđen je i predlog Odluke o utvrđivanju mesečne naknade za rad imenovanim članovima nadzornog odbora JP „Informativni centar Kikinda“ („Službeni list opštine Kikinda“ br. 42/2013), član 2. menja se i glasi:„Naknada iz člana 1. ove Odluke utvrđuje se u visini od 10.800,00 dinara za predsednika odnosno 7.200,00 dinara za članove, u neto iznosu.“
Članovi Opštinskog veća su utvrdili Predlog odluke o izmeni Odluke o postavljanju montažnih objekata i uređaja na površinama javne namene. Izmena se sastoji u sledećem: član 8. Odluke o postavljanju montažnih objekata i uređaja na površinama javne namene („Službeni list opštine Kikinda“, broj 7/2014) menja se i glasi:
„Član 8.
Komunalna taksa za zauzimanje površine javne namene ne može se odrediti i platiti za manje od jednog kvadratnog metra.
U slučaju zauzimanja površine javne namene preko jednog kvadratnog metra zauzeta površina javne namene određuje se i komunalna taksa se plaća za svaki zauzeti i započeti deseti deo od kvadratnog metra.“
Utvrđen je i predlog Odluke o izmeni Odluke o visini naknade putnih troškova,naknadama i drugim troškovima odbornika i članova radnih tela Skupštine Opštine,Opštinskog veća i Predsednika Opštine zbog ušteda u budžetu Opštine Kikinda, a izmene se sastoje u sledećem ( „ Sl.list Opštine Kikinda „ , br.39/2012 ) : Član 7. menja se i glasi :
Članovima Radnih tela iz reda građana za rad na sednicama radnih tela pripada naknada u iznosu od 5% prosečne bruto zarade po zaposlenom u Republici Srbiji, za mesec koji prethodi mesecu isplate.
Visina naknade za rad na sednicama radnih tela obrazovanih na osnovu posebnog zakona utvrđuje se aktom o obrazovanju.
Odbornicima pripada mesečna naknada za rad u visini od 25% prosečne bruto zarade po zaposlenom u Republici Srbiji, za mesec koji prethodi mesecu isplate.
Na dnevnom redu 26.sednice Opštinskog veća se našao Predlog odluke o izmeni i dopuni Odluke o osnivanju Javne agencije za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda koji se predlaže iz razloga što je, pored stručne spreme i radnog iskustva koje direktor treba da poseduje, Odlukom potrebno utvrditi i stručnu osposobljenost, odnosno znanja, koja kandidat treba da poseduje i koja se proveravaju u izbornom postupku. Pored navedenog odluku je potrebno i dopuniti odredbama o postupku i načinu sprovođenja izbornog postupka i odredbom da za direktora ne može biti imenovano lice koje je stalno zaposleno u Javnoj agenciji.Navedene dopune proizilaze iz člana 16, 22. i 27. Zakona o Javnim agencijama. Na osnovu ovoga utvrđen je Predlog odluke o izmeni i dopuni Odluke o osnivanju Javne agencije za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda.
U skladu sa predhodnom tačkom dnevnog reda utvrđen je Predlog odluke o raspisivanju javnog konkursa za imenovanje direktora Javne agencije za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda , a u skladu sa Zakonom o Javnim agencijama.
Utvrđuje se Predlog rešenja o produženju mandata vršioca dužnosti direktora Javne agenciju za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda. Jovanu Romakovu, diplomiranom inženjeru ratarsko-povrtarskog smera iz Kikinde, produžava se mandat vršioca dužnosti direktora Javne agenciju za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda do okončanja postupka izbora direktora Javne agencije po raspisanom javnom oglasu.
Članom 79. Zakona o budžetskom sistemu („Službeni glasnik RS“, br. 54/2009, 73/2010, 101/2010, 101/2011, 93/2012, 62/2013, 63/2013-ispr. i 108/2013), definisano je da sadržinu završnog računa čini i Izveštaj o eksternoj reviziji stoga je Opštinsko veće razmatralo Informaciju o Izveštaju o eksternoj reviziji završnog računa budžeta.Skupština opštine Kikinda je na sednici održanoj 06.06.2014. godine usvojila Odluku o završnom računu budžeta opštine Kikinda za 2013. godinu bez Izveštaja o eksternoj reviziji jer nije blagovremeno dobijena saglasnost Državne revizorske institucije.Takođe je na istoj sednici doneta Odluka o izboru revizorske kuće za eksternu reviziju završnog računa budžeta opštine Kikinda za 2013. Godinu.Na osnovu Odluke o izboru revizorske kuće za eksternu reviziju završnog računa budžeta opštine Kikinda za 2013. godinu (Sl.list opštine Kikinda, br. 14/2014) reviziju završnog računa budžeta opštine Kikinda je izvršila revizorska kuća „Stanišić audit“ doo Beograd. Izveštaj je usvojen na ovoj sednici.
Kao i u dosadašnjnoj praksi utvrđeni su odgovori na odbornička pitanja sledećih odbornika Miroslava Grujića, dr Milovana Blažića, Vladimira Pudara, Stevana Grbića i Vukosave Tomić i upućuju se Skupštini opštine Kikinda radi upoznavanja odbornika sa istim.
Predlog za donošenje novog Pravilnika o uslovima za postavljanje montažnih objekata i uređaja na površinama javne namene proizišao je iz potrebe da se Pravilnik usaglasi sa Odlukom o postavljanjnu montažnih objekata i uređaja na površinama javne namene („Službeni list opštine Kikinda“; broj 7/2014), kao i iz potrebe da se zbog više manjih izmena usklađivanje sa Odlukom izvrši u formi novog Pravilnika. Na osnovu ovoga donet je novi Pravilnik o uslovima za postavljanje montažnih objekata i uređaja na površinama javne namene na 26.sednici Opštinskog veća.
Opštinsko veće je donelo Odluku o raspodeli sredstava po Javnom konkursu za sufinansiranje projekata u oblasti unapređenja i zaštite životne sredine u opštini Kikinda u 2014.godini. Prihvata se Predlog za dodelu sredstava na osnovu prijava pristiglih na Javni konkurs. Sredstva će se isplaćivati u zavisnosti od visine odobrenog iznosa i termina realizacije projekta u toku 2014. godine. Sa korisnicima kojima su odobrena sredstva zaključiće se ugovori. Korisnici su u obavezi da pravdaju utrošak primljenih sredstava do kraja 2014. godine. Spisak korisnika je objavljen na sajtu opštine Kikinda, www.kikinda.org.rs, u delu INFORMACIJE - AKTUELNI KONKURSI.
Veće je donelo Rešenje o izmeni Rešenja o obrazovanju komisije za procenu tržišne vrednosti nepokretnosti u javnoj svojini opštine Kikinda. Komisja ima zadatak da na osnovu zahteva Sekretarjata za stambeno-komunalne poslove, urbanizam i privredu, predsednika opštine ili načelnika Opštinske uprave, utvrdi tržišnu vrednost nepokretnosti u javnoj svojini opštine Kikinda, sačini pismeni izveštaj o utvrđenoj proceni i isti dostavi podnosiocu zahteva. Marica Todorović, aktuelna predsednica imenovane komisije stekla je uslov za odlazak u penziju, te se pojavila potreba za zamenu predsednice komisije. Nova predsednica komisije je Jelena Bajić Ivetić.
S obzirom na smanjeno ostvarenje prihoda u budžetu opštine Kikinda u 2014. godini i nemogućnosti ispunjavanja dospelih obaveza Opštinsko veće je razmatralo Informaciju o uvođenju vanrednih mera kod budžetskih korisnika počev od avgusta 2014.godine. Informacija je prihvaćena od strane Veća i podrazumeva sledeće vanredne mere:
a) Zabranjuje se svim budžetskim korisnicima budžeta opštine Kikinda preuzimanje bilo kakvih novih obaveza. U slučaju preuzimanja novih obaveza opština Kikinda će preduzeti adekvatne mere kojim će sankcionisati takvo ponašanje. b) Smanjenje mase za plate za sledeća javna preduzeća i to:
- JP „„Direkcija za izgradnju grada“ Kikinda za 30%
- JKP „6.OKTOBAR“ Kikinda za 30%
- JP „Opštinska stambena agencija“ Kikinda za 30%
- JP „Toplana“ Kikinda za 30%
- „Javna agencija za poljoprivredu i malu privredu opštine Kikinda“ za 20%
v) JP „Gradsko zelenilo i pijaca“ Kikinda, JP „Autoprevoz“ Kikinda, JP „Informativni centar Kikinda“ isplata minimalne zarade.
U skladu sa temom budžeta opštine Kikinda razmatrana je i Informacija o obustavi finansiranja dnevnica za službeno putovanje u zemlji i naknada troškova putovanja za dolazak i odlazak sa rada na teritoriji grada Kikinda. Informacija je usvojena.
Na 26.sednici članovi veća su razmatrali i Informaciju o obavljenom zdravstvenom pregledu stabala koprivića u ulicama Braće Tatića i Generala Drapšina. Saradnici Instituta za nizijsko šumarstvo i životnu sredinu iz Novog Sada, dr Verica Vasić i dr Predrag Pap obavili su zdravstveni pregled stabala američkog koprivića u ulicama Braće Tatić i Generala Drapšina. Detaljnom analizom drvoreda konstatovano je da je zdravstveno stanje stabala narušeno u većem obimu u delu drvoreda ulice Braće Tatić i delu ulice Generala Drapšina ( između poprečnih ulica Miloša Velikog i Save Tekelije). U ovom delu ulice smeštene su državne institucije (zgrada Policijske uprave, OŠ „Vuk Karadžić“, Pošta) kao i veći broj stambenih i ugostiteljskih objekata. Na stablima su zbog negativnog antropogenog uticaja i povećane fluktuacije vozila vidljiva mehanička oštećenja, korenov sistem je oštećen podzemnim instalacijama i linijom toplovoda, i stabla su asimetrične krošnje koje se nadvijaju nad kolovozom. U ovom delu ulice planirana je rekonstrukcija toplovoda, tako da će sami radovi još više ugroziti trenutno stanje stabala. Stručnjaci iz Instituta navode da bi u ovom delu ulice trebalo ukloniti 50 posto svih stabala ( to su stabla sa pojavom centralnom truleži i asimetrične krošnje kao i novoposađena stabla koja nemaju perspektivu i prevšna stabla), odnosno konkretno 52 stabla sa nepravilnom krošnjom i pojavom truležnice, 19 novoposađenih stabala i 4 prevršena stabla. Dobrog zdravstvenog stanja je svega 66 stabala.U produžetku drvoreda stabla su većih dimenzija i sa simetričnim, uglavnom pravilno formiranim krošnjama. Stabla su u ovom delu imala povoljnije uslove za razvoj, tako da su uglavnom zadovoljavajućeg zdravstvenog stanja. U ovom delu je za uklanjanje 35 stabala. Dobrog zdravstvenog stanja je 204 stabla.Konačno mišljenje je da sanacija stabala u kontekstu orezivanja grana, orezivanja „u glavu“ ili zaštite nastalih prereza neće značajno popraviti zdravstveno i fiziološko stanje stabala. Naročito je dat akcenat na stabla u delu ulice Braće Tatić i prvom delu ulice Generala Drapšina.Zdravstveni pregled drvoreda je od izuzetnog značaja za Opštinu radi očuvanja drvoreda kao i ostalog zelenila. Imajući u vidu ovu činjenicu Sekretarijat za zaštitu životne sredine dao je predlog JP „Gradskom zelenilu i pijaci“ da programom rada 2014. godine bude obuhvaćeno praćenje zdravstvenog stanja zelenila.
Razmatrana je i prihvaćena Informacija o predlogu za smanjenje zakupnine poslovnog prostora opštine Kikinda, koju je sačinio Sekretarijat za stambeno – komunalne poslove, urbanizam i privredu Opštinske uprave opštine Kikinda. Umanjuje se zakupnina linearno za 10% za sve zakupce opštinskog poslovnog prostora, počev od 01.08.2014. godine pa nadalje, ne vrši se usklađivanje zakupnine sa indeksom potrošačkih cena počev od 01.08.2014. do 31.12.2014. godine, a obračunavaće se kamata na kašnjenje plaćanja fakturisane zakupnine .
Razmatrana je Informacija u vezi zahteva za dodelu na korišćenje poslovnog prostora u objektu u ulici Hajduk Veljkova BB u Kikindi. Zaključeno je da će Sekretarijat za stambeno-komunalne poslove, urbanizam i privredu da sačini ugovore o korišćenju predmetnih prostorija sa faktičkim korisnicima, bez naknade.
Razmatrana je Informacija u vezi korišćenja prostorija četvrte mesne zajednice u Kikindi od strane udruženja ,,Amarro Kham”. Zaključeno je da se raskida Ugovor o korišćenju poslovnog prostora zaključen 15.11.2011. godine između opštine Kikinda i udruženja ,,Amarro Kham” iz Kikinde, danom donošenja ovog zaključka zbog nepoštovanja odredbi ugovora od strane udruženja ,,Amarro Kham” iz Kikinde i obavezuje se udruženje ,,Amarro Kham” iz Kikinde da se iseli iz prostorija koje koriste u objektu četvrte mesne zajednice u roku od 15 dana od dana prijema ovog zaključka, te ključeve od prostorija predaju radnicima poljočuvarske službe u objektu četvrte mesne zajednice.
Opštinsko veće je razmatralo i prihvatilo Informaciju Sekretarijata za lokalni ekonomski razvoj i turizam u vezi sa realizacijom programa “Poljoprivredno – preduzetnički inkubatori za mlade”. Predloženo je Sekretarijatu za lokalni ekonomski razvoj i turizam da u saradnji sa Javnom agencijom za poljoprivredu opštine Kikinda sačini Nacrt pravilnika o radu u “Poljoprivredno – preduzetničkom inkubatoru” i dostavi ga Veću na razmatranje i usvajanje do 20. avgusta 2014. godine.
Sekretarijat za lokalni ekonomski razvoj i turizam i Javna agenciji za poljoprivredu opštine Kikinda trebalo bi da daju predsedniku opštine Kikinda i Opštinskom veću predlog za članove Upravnog odbora Poljoprivrednog inkubatora do 20. avgusta 2014. godine.
Razmatrala se i Informacija Sekretarijata za lokalni ekonomski razvoj i turizam u vezi sa predlogom Projekta „Nastavka digitalizacije arhivske građe Velikokikindskog dištrihta“ za Javni konkurs za dodelu bespovratnih sredstava lokalnim samoupravama sa teritorije APV za sufinasiranje projekata planskog uređenja turističkih tematskih celina“ broj 133 – 401 – 2414 / 2014 – 04. Donet je zaključak da se ne konkuriše po ovom projektu zbog stanja budžeta opštine Kikinda jer je potrebno i sopstveno finansijsko učešće u istom.
Članovi Veća su razmatrali i usvojili Informaciju o regionalnom stambenom programu za izbeglice koja podrazumeva stambeno zbrinjavanje izbegličkih porodica izgradnjom stambene zgrade kroz pod projekat 2 ( parcela u ulici Pere segedinca 7) kao i pod projekat 5 ( parcela u ulici Dušana Vasiljeva 45), čiju će realizaciju sprovoditi Komesarijat za izbeglice i migracije RS.Opština Kikinda će u realizaciji oba pod projekta pružiti svu administrativnu, tehničku i stručnu pomoć.
U okviru projekta „ Uključi se i brini“ opština Kikinda bila je lider u projektu, a i dalje je odgovorna za osnovna sredstva i opremu, predložili smo Opštinskom veću da donese odluku da se oprema za prevoz privremeno oduzme od sledećih Centara za socijalni rad: u Kikindi, Novoj Crnji, Žitištu i Sečnju , jer ne koriste predviđenoj svrsi, odnosno navedene Opštine nisu nastavile pružanje usluga predviđenih projektom. S obzirom da vozila još nisu vraćena donet je zaključak da se raskinu Ugovori o korišćenju putničkih motornih vozila, zaključeni između opštine Kikinda i gore pomenutih opština.
Veće je razmatralo i procenu FER vrednosti građevinskih objekata i opreme JKP „6.oktobar“ Kikinda i prihvatilo istu . Poštujući Zakon o javnoj svojini potrebno je da JKP 6.oktobar efekte procene vrednosti kompletne mreže kao i samu mrežu isknjiži iz svojih knjiga sa 01.01.2014.godine a lokalna samouprava navedeno uknjiži u svoje knjige nakon sticanja prava svojine. Takođe je potrebno da JKP 6.oktobar efekte procene ostalih nepokretnosti kao i same nepokretnosti isknjiži iz svojih knjiga sa 01.01.2014.godine a lokalna samouprava nepokretnosti uknjiži u svoje knjige nakon sticanja prava svojine obzirom da osnivač nije dao JKP 6.OKTOBAR saglasnost za sticanje prava svojine na navedenim nepokretnostima.
Opštinsko veće je donelo Rešenje o davanju saglasnosti na cenu smeštaja u prihvatnoj stanici. Cena po korisniku iznosi 800,00 dinara. Utvrđenu cenu plaća opština Kikinda, u skladu sa odredbama Ugovora o obavljanju poslova prihvatne stanici ni odredbama odluke o socijalnoj zaštiti opštine Kikinda.
Razmatran je predlog za finansiranje prevoza učenika, studenata, slepih i slabovidih lica, penzionera, ratnih vojih invalida i drugih kategorija stanovništva. Donet je sledeći zaključak:
1. Na teret budžeta opštine Kikinda za 2014. godinu, pozicija 248 – odobrava se finansiranje regresiranog prevoza, od 40%, učenika srednjih škola sa prebivalištem na teritoriji opštine Kikinda, od mesta boravka do Kikinde i nazad, izuzev u vreme školskog raspusta.Odobrava se finansiranje regresiranog prevoza, od 40%, učenika srednjih škola koji imaju prebivalište na teritoriji opštine Kikinda, a nastavu pohađaju u školama van teritorije opštine Kikinda, od mesta stanovanja do Kikinde i nazad.Daje se preporuka JP „Autoprevoz“ Kikinda da odobri komercijalni popust od 20% za prevoz učenika srednjoškolaca od mesta boravka do Kikinde i nazad.Finansiranje regresiranog prevoza učenika srednjoškolaca od 20% , od cene prevozne karte na relacijama na kojima ovlašćeni autoprevoznik nema organizovan linijski prevoz, vršiće se na osnovu zahteva učenika i odobrenja Sekretarijata za društvene delatnosti.
2. Na teret budžeta opštine Kikinda za 2014. godinu, pozicija 249 – odobrava se finansiranje dela troškova putovanja studenata sa prebivalištem na područiju opštine Kikinda, od 40% od cene prevozne karte, na relaciji Kikinda – mesto studiranja i nazad.
3. Na teret budžeta opštine Kikinda za 2014. godinu, pozicija 252 – odobrava se regresiranje prevoza slepih i slabovidih lica i ratnih vojnih invalida, sa prebivalištem na područiju opštine Kikinda.Pravo na visinu od 30% regresiranog prevoza ima penzioner čija mesečna primanja ne prelaze iznos od 20.000,00 dinara.Pravo na regresiran prevoz imaju slepa i slabovida lica u vidu četiri besplatne vožnje u toku meseca, ukoliko se podaci o određenom licu nalaze na overenom spisku Udruženja slepih i slabovidih lica.Pravo na regresiran prevoz imaju ratni vojni invalidi, u vidu šest besplattnih vožnji u toku meseca, ukoliko se podaci o određenom licu nalaze na overenom spisku Udruženja ratnih vojnih invalida.
4. Pravo na besplatan prevoz imaju učenici osnovnih škola sa prebivalištem na teritoriji opštine Kikinda, iz mesta boravka do mesta školovanja u redovnim osnovnim školama, OŠ “6. Oktobar“, učenici osnovnih škola koji se prevoze do SC “Jezero“ na plivanje u toku trajanja nastave fizičkog vaspitanja i učenici osnovnih škola koji koriste gradski prevoz u zimskom periodu.Odobrava se finansiranje regresiranog prevoza od 40%, učenika OMŠ „Slobodan Malbaški“ Kikinda, koji imaju prebivalište na teritoriji opštine Kikinda, od mesta boravka do Kikinde i nazad, izuzev u vreme školskog raspusta.
5. Sredstva za finansiranje prevoza odobravaju se počev od 01.09.2014. do 31.12.2014. godine.
6. Finansiranje regresiranog prevoza realizovaće se putem JP “Autoprevoz“ kome su povereni poslovi organizovanja lokalnog prevoza putnika i koje ima kapacitete i linije za organizaciju regresiranog prevoza.
7. Obavezuje se JP “Autoprevoz“ da organizuje prevoz lica iz tačaka 1.,2.,3. i 4. kao i poslove vezane za utvrđivanje prava, izdavanje i kontrolu korišćenja učeničkih i studentskih karata, vođenje evidencije za obračun i refundaciju troškova prevoza.
8. Obavezuje se JP „Autoprevoz“ Kikinda da, Sekretarijatu za društvene delatnosti, uz mesečnu fakturu dostavi kompletnu evidenciju sa kalkulacijom o besplatnom i regresiranom prevozu iz tačaka 1., 2., 3. i 4. na osnovu koje će se vršiti plaćanje.
9. Bliži uslovi, o međusobnim pravima i obavezama vezanim za realizaciju regresiranog i besplatnog prevoza, regulisaće se ugovorom.
Na 26.sednici donet je zaključak kojim se zadužuje predsednik opštine Kikinda da u cilju sprovođenja postupka usklađivanja kolektivnih ugovora javnih preduzeća, javne agencije, javnih ustanova i Opštinske uprave sa odredbama Zakona o izmenama i dopunama zakona o radu otkaže sve kolektivne ugovore i u roku od 15 dana od dana podnošenja otkaza pokrene postupak pregovaranja radi zaključenja novih kolektivnih ugovora.